2007/12/25

Julmarknad

Den 22/12 ställde jag ut mina grejerMöllevångsfestivalens julmarknad på Leonard Köpcentrumet på Möllan. Jag fick väldigt bra respons på allt och det var väldigt spännande att få visa upp mina grejer så att det inte är bara min stackars man som får tycka till om allt hela tiden. Jag lyckades t.o.m få ngr grejer sålda, men jag önskar att det hade varit lite mer folk där. Det var inte så jätte bra marknadsföring så många kände ju inte till marknaden. Men det var kul att testa båda kreationerna men också priserna på folket. Många verkade tycka att allting var väldigt billigt, så det kan hända att jag höjer priserna om jag börjar sälja bra. Men än så länge är det dessa priser som gäller! Jag och mama N ska sälja våra kreationer på 2008års Möllevångsfestival, så håll utkik efter våra saker. Mama N är väldigt duktig på att virka och sy, så vi kommer att slå våra kloka huvuden samman och bli kreativa. Vi ses på festivalen. God Jul och Gott Nytt år Mama S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg