2007/12/21

Klänningar/Tunikor


Den här gröna klänningen är i strl. 74-80 och är fantastiskt fin. Den är sydd i ett återanvänt 70-tals tyg men som är i bra kvalité.

Såld








Denna fina klänning i ett tyg från Malawi såg inte ut så här först. Jag förstorade ett mönster för strl.74-80 men det blev så fel och jag blev tvungen att sy om den. Så här blev den nya versionen av den förra klänningen. Mycket bättre! Det är så svårt med måtten ibland tycker jag. Jag är ju inte så duktig på att bedöma det alla gånger. Det kanske blir lättare när Kalunji kommer (min bebis i magen som är beräknad att födas om 3v).

Såld




Förklädersklänning som stängs med två knappar bak i detta tyg från Senegal är i strl.0-3mån.

Såld








Denna jättesöta klänning i ett återanvänt 70-talstyg i bra skicka är sytt med dragkedja baktill är i strl. 0-3mån.


Såld







Söt brun klänning med ett litet jack framtill och liten slits på sidan. Strl.0-3mån.

Såld







Detta tyg är köpt i Uganda och fått många beundrare. Denna söte förklädesklänning som min lilla tjej modellar knyts med ett band bak i nacken.

Såld



















Såld




1 kommentar:

  1. Hej! Jag har tagit ett fint foto av Jack med sin nya fina kaftan och ska skicka det till dig så du får se. Han har blivit en riktig baby-di leva-heartbreaker i den, tack ska du ha!
    Vilken fin sida du har! /Sara

    SvaraRadera

Populära inlägg