2009/04/20

Damn disease

Jo, sa har ar det. Jag skulle ga till Nida textiles, foretaget som producerar alla de tyger jag har kopt pa ett studiebesok. jag skulle dessutom pa en intervju som kunde leda till ngt riktigt haftigt...men... jag fick malaria! Fy fasen, va drygt. Jag hade inte tid att bli sjuk, men jag blev det. Och det ordentligt. Det kom inte med feber som man hort hela tiden utan jag fick sana fruktansvarda magsmartor att jag holl pa att svimma. 2dgr senare pallade jag mig till narmaste sjukhus for att testa vad det var, och visst, 2 ackliga malaria parasiter levde i mig. 100kr senare hade jag ett helt apoket med mig hem som skulle kakas pa 3dgr. Jag led verkligen (ja, jag tycker synd om mig sjalv), spelade harpan hela dagarna, nar batterierna pa mobilen dog sa tog jag datorn. Men, en ny vecka ar har, jag mar battre och nya forsok ska gora pa alla fronter innan vi sticker till Uganda pa torsdag. Dessutom maste vi ta bussen dit for flygbiljetterna hade gatt upp med 300dollar sa dyrt, och dyrt har vi inte rad med, sa det blir 24h bussresa hela familjen. ha en trevlig vecka gott folk Karlek

9 kommentarer:

  1. Usch, låter inget vidare :-(. Krya på dig och hoppas bussresan går bra!

    SvaraRadera
  2. Men usch! Hoppas verkligen du blir helt frisk och att det löser sig inför Uganda.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Usch sa trakigt att läsa....hoppas allt blir bra!! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad tråkigt, det låter inte alls bra. Håller tummarna för att du blir bra igen snart!

    SvaraRadera
  5. Oj vilken otur :-( Hoppas ni får må bra nu!

    SvaraRadera
  6. Malaria låter inte roligt, skönt att höra att du mår bättre nu!

    Lycka till med intervju nu istället då!

    SvaraRadera
  7. Men oj! Krya på dig och ta hand om dig!
    Kram Linn

    SvaraRadera
  8. Stackare!!!! Krya på dig ordentligt nu!!!

    SvaraRadera

Populära inlägg