2010/01/11

Idag var ingen vanlig dag...


för idag firar vi Kalunjis födelsedag. Hon fyller 2år!!! Mitt uppe i present öppnandet med tårta i mungipan. Vi hade ett mycket spontant kalas för henne igår. Både jag och hennes far har fullt upp med skola och jobb och årets kalas kom lite av en överraskning. Man kunde se mig springa till affär´n kl.10 på söndagsmorgonen för att köpa jäst och partyhattar och ringa in gästar innan kalaset började kl.15.00. Puh...

Tack snälla Keesha för all hjälp med förberedelserna! Kalunji hade i varje fall roligt tillsammans med sina små och stora gäster. Jösses, vad barn har en fantastisk förmåga att vända och upp å ner på ett hus på mindre än 5min! Nästa år ska vi vara bättre förberedda...

12 kommentarer:

  1. Grattis till gullegumman!!!

    Och grattis till er också så fixade i sista minuten för överraskningskalaset!

    SvaraRadera
  2. Grattis til søte Kalunji!
    Og gøy (eller slitsomt kanskje) at dere ordnet kalas i siste liten:) Det ble hun nok glad for!

    SvaraRadera
  3. Hon måste tro att detta är ngt som återkommer varannan vecka, med tanke på hennes upphetsning i julas. Grattis lillan och bra gjort med kalas! Hade så gärna velat komma, men du vet. Sköt om er! Kärlek!

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till stora tjejen! :D

    SvaraRadera
  5. ett jättestor grattis till lilla prinsessan, och som man säger på mitt språk pa la madre q la parió! dvs: grattis till mamman som ger henne livet. kraaaaaammmmm!

    SvaraRadera
  6. Tack alla ni för era fina hälsningar. Ska vidarebefordra dom till stor tjejen.

    Aleisa: Oh, I like that!

    SvaraRadera
  7. Hei,
    syns du lager så masse fine ting, så har sendt en kreativ award videre til deg. Ta en titt på bloggen min:)

    SvaraRadera
  8. Well I to but I about the collection should prepare more info then it has.

    SvaraRadera
  9. du är så kreativ att du fick nånting att hämta på min blogg. hoppas du vill vara med!

    SvaraRadera
  10. Hej, vilket söt blogg!
    Jag går sista året på textil/designlinjen i Varberg och ska nu sy min balklänning i afrikansk tappning. Tänkte höra var du får dina fina tyger ifrån? Har nämligen inte hittat några "riktiga" afrikatyger själv, var gömmer de sig?

    MVH Emma

    SvaraRadera
  11. Stort grattis i efterskott till sötnosen!!!
    /Anna

    SvaraRadera

Populära inlägg