2010/04/20

Kalunji till andra

Ett start-kit beställt av en kund i Norge som ville ha ett kit till barnvagnen. Tyget skulle vara färgrikt och kännas flickigt och valet föll på detta fina bomullstyg med blommor. Filtens baksida är av miljövänlig fleece. Roligt är att jag äntligen fick använda detta tyg som legat och värmt hyllan ett tag nu. Jag har en ganska stor bit kvar som säkert kommer att bli ngr klänningar framöver, om inte jag får en beställning i det innan dess.

Just det, snart kommer jag att introducera Start-kit 2.0 med lite nytt innehåll men som även det kommer att passa till alla nyfödingar.

Annars... oroar jag mig för "askmolnet" som härjar. Jag ska ju fira min födelsedag i Sthlm i helgen tänkte jag och när tågbiljetterna blev för dyra bokade jag ett flyg för ca 2mån sen. Det känns som att några miljöaktivister ligger bakom alltihopa så att vi alla kan åka tåg istället:-). Jag lovar att jag ska boka tåget låååångt i förväg nästa gång om jag bara får träffa mina systrar och vänner, fira min dag på torsdag och se Bounce i hufvudstaden.

Kram på er alla (och glöm inte tradera auktionerna som går ut snart. Länk till höger.)

1 kommentar:

  1. Vilket härligt blommigt tyg du fått tag i. Supervårigt! Jag har också blivit mer och mer förtjust i skarpa färger den senaste tiden efter att ha gått igenom en "jord"-period med mycket beigt, brunt och grönt. Undrar om färg-förälskelsen i mitt fall beror på längtan efter värme, sommar och blomster eller om det kommer vara nåt bestående.

    SvaraRadera

Populära inlägg