2010/11/21

KAOS!!! Hjääääääääälp!

Jag håller på att få panik just nu. Hela denna vecka har jag försökt få tag på ngt företag som kan producera mina nya labels med mina nya logos för dam och barnkläderna, men alla verkar ha sjukt långa leveranstider ich det billigaste kostar 1495kr för en minimum beställning av 300st etiketter. Jag skulle egentliga bara vilja ha 150st av varje label men det går dom inte med på.

Mina namnband är inte så samarbetsvilliga tycker jag, och alla andra företag jag kollat med tar väldigt lång tid på sig.
Till saken hör att jag precis börjat sy produkterna som ska säljas på Good Jul i 10-11/12 och bara det känns stressigt nog. Jag kommer inte hinna få så mycket sytt med skolan och allt.

Men om det är ngn som har ett tips om ngt företag som producerar labels, eller vävda etiketter med egen design, ett företag som inte är vansinnigt dyrt och kräver att jag måste beställa 50000000st innan dom ens kan ta emot min beställning, ett företag som inte tar 4 månader på sig att producera små tyglappar... så får ni gärna tipsa mig om det. För just nu har jag inga kvar. Och min dåliga planering verkar äta upp mig just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg