2010/11/23

Tack

Tack alla ni som hjälpte mig lösa mitt lilla (stora) problem i helgen med mina labels. Jag är så trött på minanamnband och alla andra företag som tar så sjukt mycket betalt för en enkel service och som tar så sjukt lång tid på sig att leverera denna service.

WWL tipset var det absolut bästa. Det var ju sjukt mycket billigare än alla de andra alternativen. Tack Carmen för Quickprint tipset, fundera på att trycka upp en mega affisch att ha med på nästa försäljningstillfälle (Good Jul 10-11/12, Stortorget, Malmö). Va tycker du? Är det för tacky?

Tyvärr fick jag ändå panik och gjorde min allra sista order hos minanamn... för de sa att jag ska få hem etiketter inom 10 arbetsdagar, men då fick jag ta min gamla design eftersom den nya tar så sjukt mycket längre tid att producera (det är text på tyg, dom ska väl inte uppfinna hjulet på nytt?).

men nästa gång beställer jag helt klart från WWL och om det funkar bra (tryck, kvalité, färg, leverans) så blir dom hädanefter mina labellevelantörer. Ok, nu ska det här sys en massa fint som ni får se snart...

Peace out,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg