2008/05/13

det jag drömmer om i syrummet just nu...

Här är en länk till Brother maskinen som jag tittat på. Men jag har nu även kollat en Bernina som Bernina butiken här i Malmö har utförsäljning på. Båda dessa maskiner kostar lika mycket och har ungf. samma funktioner, så jag har verkligen jätte svårt att bestämma mig. Jag har (för att göra saken ännu enklare) även tittat på en Singer symaskin som också kan göra lite liknande de 2 första maskinerna, men problemet är att den är så mycket dyrare. Jag har verkligen inte råd med en ny maskin just nu (just när min gamla Bernina håller på att falla ihop) men när (In´shallah) jag får det är någon av dessa som jag har mitt sikte på. Jag önskade nästan att det var en mp3 spelare jag behövde för dom kan man få mycket billigare. Symaskiner är ju så dyra, även de enklare varianterna. Jaja, snart så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg