2011/01/23

Byteshandel efterlyses... det blir sött!

Ni som läser bloggen vet ju att min dotter fyllde 3år nyligen då hon fick bl.a. en Brio spis i present. Nu har vi efter alldeles för många timmar på IKEA köpt kastruller och annat smått till ett mini kök. Men...
Jag vill gärna (eller hon skulle gärna) vilja ha virkade bakelser. De alternativ som fanns "i den stora blåa affären" var för tråkiga, så... här kommer mitt förslag;

Jag vet ju att det finns en massa kreativa människor där ute och att många av de läser min blogg så jag tänkte att om jag skulle kunna några stycken virkade sötsaker för min dotter att servera till eftermiddags (och morgon, och middag, och kvälls och IBLAND midnatts) kaffet så kan jag sy ett plagg (eller ngt annat nyttjbart) till den personen. Vi kan komma överens om det. Så här efterlyses en gammal hederlig byteshandel, virkade bakelser mot ngt sytt. Om du känner dig manad så snälla maila mig på info@kalunjidesign.com.

 Något sånt här kanske:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg