2011/01/15

Efie tunikan ur Memories kollektionen

Bild på Efie tunikan ur Memories kollektionen som kanske är mer än provkollektion som med största sannolikhet kommer att blir större. Efie tunikan kommer att finnas i två utföranden, mönstrad och enfärgad, men denna gång gjorde jag den i 3st för att testa färger. 

Jag älskar verkligen passformen och de fina detaljerna i halsringningen och fickorna. Mycket fint om ni frågar mig. Jag ska försöka få en livebild på min dotter när hon har sin alldeles egna Efie tunika i ett tyg som hon valde själv. Önska mig lycka till för just det där med att fotografera henne har inte varit det lättaste på sistone. 

Snart ska jag även lägga ut kollektionen i sin helhet tillsammans med virkade produkter från en ny producent. Håll ut! Och ha tålamod med mig för just nu är tiden INTE min bästa vän.

Må gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg