2011/01/10

Kalunji kuddar

Kalunji home kanske blir ett av mina framtida varumärken för jag älskar att sy inredningsartiklar. Som dom här kuddarna en kund beställde i höstas. Hon ville ha 4st kuddfodral i matchande afrikanska tyger som skulle matcha med hennes nya soffa i hennes nya hem. Sagt och gjort... men obloggat. Jag hade tappat bort den här bilden som hon skickade till när hon hade emottagit sin beställning. Hon var jätte nöjd med kuddarna som hon (och jag) tycker verkligen gjorde skillnad i den röda soffan och säkert i övriga rummet.

Det är roligt när jag får beställning på artiklar som jag själv inte tänkt på. Jag blev så inspirerad av henne att själv inreda mitt hem med fler textilier. Kan riktigt stora sittkuddar och tygtavlor med stora tryck? Vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg