2008/11/19

Nytt utseende och nya filtar

Bloggen har fått nytt utseende som ska pigga upp en i detta höstmörker. Med det har jag också sytt en massa filtar som ingår i start-kit som jag lagt upp på Kalunjishopen. Ett start-kit är ett paket för dig med en liten en och innehåller filt med tillhörande blöjpåse, napphållare och näsduksfodral(kommer med ett 10pack pappersnäsdukar). Denna filt som även den är till salu är sytt i ett favorittyg hos mig. Det är 70-talstyget "soluppgång" med fantastiskt fina höstfärger och med mjuk fleece baksida i brunt/randigt. Jag ska lägga upp den på shopen snart. Men visst är tyget bara så fint? Jag har lagt upp en längd av det på Tradera och den auktionen slutar ikväll, så skynda fynda! Länken hittar du här till vänster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg