2009/08/12

för mycket festande, blind date mm...

Jag har nu kommit hem från helgens reggae festival i Upssala. Det var så roligt att träffa mina vänner från förr och att umgås med min syster M, det blev mycket festande (för mycket) vilket resulterat i feberfrossar och halsont. Men annars... är det mesta bra. Jag träffade vår fellow sybloggare Strömming!!! Vilket var kul även om det blev ett kort möte då de skulle precis hem. Jag visste ju inte hur hon såg ut så vi skickade åtskilliga sms om varandras outfits och barnvagnsfärg. Lustigt, det var som en blind date... Vi skulle göra ett byte med varann där jag skulle få mönstret till den fina Cilla klänningen men eftersom vi inte hann höras av strax innan jag åkte från Malmö så hann jag inte få med Strömmings del av bytet. Hon visst edessutom inte vad hon ville ha, det får skickas upp när hon bestämt sig. Här kommer en bild på en söt lite klänning i strl.86 även här i ett underbart tyg från Tanzania. Jag har sytt resår i de små ärmarna precis som i klänningen i det förra inlägget.

3 kommentarer:

  1. Låter som en lyckad helg!!
    Söt klänning!

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen en "blind date" hihi! Roligt att ses! :D Underbart söt klänning, resåren i ärarna var så så fin! :D

    SvaraRadera
  3. Strömming: Det var jätte kul att ses, vi får träffas längre stund nästa gång.

    Anna: ja, det var superkul.

    SvaraRadera

Populära inlägg