2010/10/20

Väska att matcha med... I wear African 2

... till denna klänning. Jag tyckte att klänningen var lite väl enkel för att fotas med och eftersom jag skulle få ta några bilder som kan användas i press sammanhang så sydde till den här väskan...
 ... som jag ÄLSKAR! Den är klart inspirerad av den här väskan som även den var mycket älskad och som postades iväg som present till min kära syster E. Den är sydd i rund modell på återanvänd jeansbotten, brunt foder med mindre väska/nyckelhållare inuti.
Istället för innerficka ville ha en liten väska som kan hakas i den större, alternativt bytas ut mot en nyckelknippe för den som brukar ha fullt med grejer i sina stora väskor (alltså jag) men som vill kunna hitta sina nycklar snabbt utan att vända hela väskan ut och in.

Jag väntar med spänning på bilderna från fotograferingen (som säkert kommer att vara bättre än mina) som beställaren verkade mycket nöjd med.

Ägare till väskan är ännu inte bestämd. Jag kanske behåller den själv. Kanske säljer jag den. Är du intresserad... hör av dig till mig på info@kalunjidesign.com. Kanske hamnar den i arkivet över Kalunji alster genom åren. Vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg