2010/10/22

husarskärning live

äntligen kan jag visa upp den här klänningen live. Jag sydde den till min vän Love som födelsedagspresent förra året. Det inlägget finns här.
Sedan har Love skickat mig en live bild på klänningen men jag har inte lyckats få upp den på bloggen, men nu när Blogger har en massa nya funktioner och tillåter flera bildformat än JPEG så kan jag äntligen visa den på.
Jag är ett stort fan av husarskärning och det kommer garanterat flera plagg med denna skärning. Det blir så fin form på plagget som sitter jätte bra på kroppen när man förflyttar insnitten så där. Klänningen var jättefin på Love och hon verkar gilla den för den används flitigt.
Nu ropar min dotter som vill att jag ska titta på "Elias och Kongeskeppet" med henne... så... trevlig helg alla. Jag ska spendera min efterlängtade ledighet med min dotter och mina systrar som snart dyker upp här hos oss.

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg