2008/06/07

datorfodral



Så nu var mitt första datorfodral färdigt. Det syddes på beställning från min syster som nu har (äntligen) köpt en dator och som ville ha ett fodral till den att stoppa i en annan väska (istället för en vanlig datorväska). Det blev i detta fina batikade tyg från Tanzania. Jag strök och sydde på en "Afrika" applikation köpt av syster på Jamaica och stängde väskan med kardborre flarp. Min syster var mycket nöjd med den och har nu även fixat en kund i Oslo (där syster bor) som även hon ville ha ett datorfodral. Vilket är jätteroligt. Och så en kund utomlands, ¤wow¤.

Jag kommer bara sy dessa fodral på beställning då jag inte vet hur efterfrågan är, så är du intresserad av ett fodral, maila mig så tar vi detaljerna där.

1 kommentar:

  1. Elegant fodral.. om du vill sy lite mer professionellt så kan jag tänka mig sälja på bringster.se

    SvaraRadera

Populära inlägg