2008/06/23

nytt

Nu finns det lite nytt Kalunji! Man kan fynda byxor, stora och små haklappar i vaxduk och en modifikation av den gula klänningen med volang i halsringningen jag tidigare haft på bloggen. Ja, jag har nu även fått bekräftelse på att jag ska vara med och ställa ut på årets Möllevångsfestival och Eko festivalen utanför Veberöd, vilket naturligtvis känns jätte kul. Jag hoppas verkligen att det blir fint väder och att mycket folk tar sig ut då och shoppar. Jag vill så gärna sy massa nytt, men måste först jag bli av med en del.
Nakiito

5 kommentarer:

  1. Lycka till med all försäljning!! Vad kul!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du ska få ställa ut! GRATULERAR.

    SvaraRadera
  3. Ja, det känns jätte roligt! Målet är även att vara klar med mitt examensarbete då också (som jag ska försvara 3v senare). Men roligt är att när jag kom hem härom dagen fann jag en övergiven klädstång i vår trappuppgång. Helt sjukt!!! Jag som har lääääänge velat haft en sån. Det blir så mycket bättre än man kan hänga upp alla kläder för ev. köpare. Jag ska nog ha större drömmar nästa gång. Vem vet:-)

    SvaraRadera
  4. kul att du ska ställa ut! Hoppas att du får sälja mycket, så att du kan fyllla på med nytt!!

    SvaraRadera
  5. Sygryn:Hej och välkommen till min blogg. Ja, det ska bli jätte kul att ställa ut. Jag vill VERKLIGEN sy nytt och jag har en massa nya idéer (nu så klart), men jag måste bli av med gammalt först. Jag har inte plats för allting. Spännande känns det iaf.

    SvaraRadera

Populära inlägg