2008/06/15

ÄNTLIGEN!!!

Äntligen har min nya maskin kommit. Det tog faktiskt hela 4dgr innan jag vågade mig att sy på den. Däremot gick jag in i syrummet ett par ggr varje dag för att kolla att den fortfarande var kvar. Åh, helt fantastiskt känns det. Jag vill tacka mina kunder, Dagmar och sambon för hjälpen med köpet. Nu j-la ska det sys och broderas...

Maskinen är köpt på hembutikerna.se som jag kom i kontakt med på årets symässa i Malmö. Försäljaren Peter var hur trevlig som helst och det har varit en smidig affär. Det gick fort att få hem maskinen med alla tillbehören och det har varit lätt att få kontakt med butiken i Båstad när det har uppkommit frågor kring maskinen och köpet. Så jag rekommenderar dem varmt.

Se framemot en massa fina Kalunji kreationer på nya maskinen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg