2008/12/04

Världens bästa Tisa 2.0

Ja, då har jag också fått vara med om ett byte. Det blev med Tisa. Hon och OttoPippi har bytt massa fina mössor mellan varann och jag blev lite avis på alla fina mössor Tisa virkade. Jag behövde verkligen en mössa eftersom jag har dreads och har jättesvårt att hitta en mössa i handeln som passar och inte klämmer åt öronen. Så... jag beställde tre mössor, en vit till mig, en brun öronmössa till min dotter och en brun mössa till sambon som har samma problem som jag med mössor (han har också dreads).
Kalunjis mössa blev så j-la fin. Hon fick en liten brun virkad blomma till och var glad under provningen (gott betyg Tisa!). Den kommer att sitta som en smäck nästa vinter. Tack Tisa!
Min mössa blev jättefin och även jag fick en virkad blomma på. Den passar perfekt!
Sambons mössa är även den fin men eftersom han ska få sin i julklapp så kommer bilder på den sen, Tisa. Min del av bytet blev ngr väskor och dessa blev iväg skickade. Tack Tisa för ett så lyckat byte och det blir GARANTERAT fler från min sida. Nu ska jag förbereda inför vår traditionella julfika som äger rum i helgen. Vi bjuder hem alla våra vänner och äter sött och dricker gott. hmm.... Trevlig helg allihopa

6 kommentarer:

  1. åhh vad fina de blev på!! din dotter kommer kunna ha mössan nästa vinter oxå :) isak är 16 månader och fyller ut hela huvudet, och den sitter jättebra :) och roligt att få se dej och härligt att den oxå passar :) va lite orolig att den skulle sitta tajt över huvudet men det ser kanon ut :) nu kommer även jag snart att ha dreads :)har bokat min kompis som ska göra på mej men vi leter fortfarande efter en helg när vi båda kan :)

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart byte!! Jag är faktiskt uppe i mitt tredje byte med Tisa nu :-) :-) Jag vill också ha dreads! Det är snyggt!

    SvaraRadera
  3. Jättefina mössor! Kul med byten.

    SvaraRadera
  4. Åh så snygga mössor :) Vilket härligt byte ni har gjort med varandra.

    SvaraRadera
  5. VAd snygga de blev, Tisas mössor! Passar ju perfekt!

    Nu kommer jag kanske känna igen dig också på URF nästa år! :D Är redan på G att skaffa biljett, de är ju så mycket billigare nu i december!

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara mössor! Inget dåligt byte det där!

    SvaraRadera

Populära inlägg