2010/08/24

Live! London!

 Här kommer några live bilder skickade till mig av mina fina kunder. Den första bilden är från ca 1 år tillbaka men den har legat som en nål i en höstack i min epostkorg. Visst är den fantastisk? En fin klänning på en mycket fin flicka. Tack för bilden!

 Den här andra bilden är från en trogen kund som alltid bara har fina saker att säger och som alltid får mig att le. Hennes har här på sig ett par sköna pösbyxor som tydligen var mycket populära nu i sommar. Music to my ears. Tack Sarah!

En stor flicka i Österrike fyndade denna klänning och blev stormförtjust i tygkombinationen, den stora muddkragen och de superlånga ärmarna. Den sitter som gjutet på henne och hennes mail gör mig glad ännu. Hon köpte den när det fortfarande var värmt och längtade! till hösten så att hon kunde ha den på sig. Vilket betyg, va? Mycket glad är jag för er all Kalunji Design kunder som skickar bilden, kommenterar och ger feedback på era köpta alster. Tack för det! Jag vill även ge en stor shout out till alla nya läsare jag fått på bloggen. Välkomna! Jag lovar att kika in på era bloggar också väldigt väldigt snart! Jag lovar!


Men nu ska det packas här för jag och min lilla familj ska ÄNTLIGEN få oss en liten semester efter denna hysteriska sommar som bara varit fylld med jobb och alldeles för många måsten. Vi sticker till London imorn och blir borta en vecka. Tjooooooohooooooo!
Efter allt staffettande (vi har i princip mötts i dörren och antigen fått dottern i famnen eller lämnat henne ifrån mig för att rusa till jobb) ska det bli skönt att umgås, leka, hälsa på vänner och familj som bor hos Big Ben men också köpa... TYGER! That´s right. Mina afrikanska tyger håller på att ta slut och eftersom det är både lättare och billigare att åka till London (som har ett enormt utbud av ALLT sömnadsrelaterat, faktiskt flera kvarter bara sygrejer) än till Dar es salaam så är det dit årets familjesemester beger sig.

Må fint och vi ses igen om 1 vecka.

Kärlek 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg