2010/09/22

Lite hektiskt...

är det faktiskt just nu och då blir bloggen lidande, tyvärr. Jag har på senaste tiden haft väldigt fullt upp i skolan. Dels har jag fått göra alla konstruktioner och moment jag missade i och med London resan, sen var jag tvungen att göra om ALLA konstruktioner som blev stulna PLUS hänga på ordinarie schemat och det snabba tempot som Tillskärarakademien ställer på oss. Hösten har börjat tufft för oss och kommer bli lite tuffare för mig fram tills jul. Jag berättar mer om varför under nästa vecka, vi ska bara få vissa uppgifter bekräftade först.

Så denna skjorta som ingår i en större beställning har beställaren tyvärr fått veta på, och jag ber så mycket om ursäkt för detta. Och för alla andra beställare som jag har glömt att kontakt på grund av stölden (där jag blev av med mitt företagsblock med beställningslistan), snälla, hör av er så att ni får era beställningar + en bonus present för att ni fått veta.
Men den här lilla skjortan sydd i tyg från Tanzania blev så fin. Jag är nöjd med modellen och passformen så ni kommer att få se en hel del plagg i denna modell framåt hösten. Jag håller även på att uppdatera och skapa en ny shop där man lättare kommer att se vad som finns tillgängligt och kontaktuppgifter till mina återförsäljare.

Men jag hoppas att beställaren blir nöjd och jag ska passa på att uppdatera min blogglista med alla nya bloggvänner )så om du brukar läsa min blogg och länkar till mig och vill att jag länkar till dig, kommentera på detta inlägg så lägger jag till dig på min lista), uppdatera shopen och göra ett tygtryck enligt en gammal västafrikansk tradition. Allt detta hoppas jag blir möjligt eftersom min familj åker på mini semester imorn och jag får 3 dagar och hemmet för mig själv. Det ska bli skönt att få färdigställa några saker som fått vänta. Men nu sömn!

Go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg