2010/06/15

Var med och vinn en Kalunji!

Nu var det länge sen jag hade en tävling och det finns ju så mycket att fira här på sidan. Min räknare har exempelvis passerat 10 000läsare samt att Kalunji design har en egen arbetsplats och besöksadress på N. neptunig.1, Malmö. I enkäten röstade de flesta på "Peggy Sue" klänningen, men jag har även fått många mail med beröm om väskan, så därför tänkte jag (med tips av OttoPippi och Ikketikketheo) om att lotta ut båda två så får vinnaren väljer vinsten själv. 

Alltså, vinsten är en valfri* "Peggy Sue" klänning eller en "I wear African" väska. "Peggy Sue" klänningen finns i storlek  S, M & L och "I wear African" väska är onesize och produceras av överblivet afrikanskt material och trähandtag.

För att vinna ska du:

Kommentera på inlägget= 1 lott
Kommentar+länk eller fast läsare (google, bloglovin eller networked blogs)= 2 lotter
Kommentar+ länk OCH fast läsare= 3 lotter  (låna gärna bilden!)

Skriv hur många lotter du deltar med samt vilken av vinsterna du önskar om du vinner (du kan förstås ändra dig sen!). Om du inte har en blogg, glöm inte att skriva mailadress.
Tisdag 22 Juni utser jag den lyckliga vinnaren:-)

* obs att vinnaren kommer att få förslag på passande tyger att välja ifrån och det kan variera beroende på vilken storlek man väljer.  Jag reserverar inga tyger för ev vinst.

20 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med i konkurransen, og putter 3 lodd i potten!(Link på bloggen, fast følger og kommentar) Om jeg skullle være så heldig å vinne, ønsker jeg meg en veske =D

    SvaraRadera
  2. Hej Kalunji, jag vill gärna vara med och tävla, det blir bara dock en lott eftersom jag inte har någon blogg och (av samma anledning) inte kan registreras som fast läsare (gissar jag) även om jag går in minst en gång i månaden och läser vad jag missat :) Svårt att välja men jag är svag för väskor och den var himla vacker. Så om jag skulle ha den stora turen att vinna blir det nog väskan. Min mailadress är charlotta-hansson@hotmail.com . Kram

    SvaraRadera
  3. Jippi, jeg er med!!
    Ønsker meg kjolen, eller veska...hm vanskelig valg. Tror jeg får ta avgjørelsen dersom jeg er så heldig å vinner.

    Følger deg fast via blogglisten min, gir det to lodd mon tro??

    SvaraRadera
  4. JAAA detta får man inte missa. Jag är med!! 3 lotter till mig! Jag har ju läst din blogg lääänge! Och länkar i högerspalt på min blogg!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och tävlar. En lott blir finfint.

    SvaraRadera
  6. Grattis till alla besökare!
    Klart jag vill vara med och tävla om så fina priser ;)
    Jag har lagt upp ett inlägg med länk på min blogg, följer dig via Google reader och skriver ett inlägg nu, så det borde väl generera tre lotter

    Tack för en mycket inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  7. Åhh! Jag är gärna med! 2lotter på mig, kommentar +trogen läsare (bloglovin)Jag önskar "peggy sue" klänningen ;)

    SvaraRadera
  8. Jag vill oxå vara med att tävla. Jag läser din blogg via google reader, länkar på min blogg och kommenterar! Borde generera 3 lotter till mej.. Jag älskar dina Peggy Sue klänningar, så en sån önskar jag mej!

    SvaraRadera
  9. Mambo! Jeg er glad for at jeg fant bloggen din! Jeg har mange kangaer og kitenger, men ingen Afrika-veske!
    Jeg tar 2 lodd!

    Mswahili kutoka Dar-es-Salaam;)

    SvaraRadera
  10. Låter utomordentligt trevligt!
    Jag vill gärna vara med Sarah. Du är så duktig.
    KRAM

    SvaraRadera
  11. Hej vännen! Jamensjälvklart är jag med! Jag sprider ordet på alla sätt jag kan o hoppas på MÅNGA lotter ;-)
    Vi ses snart hoppas jag!

    SvaraRadera
  12. Kjempemye fint her altså=) !!! Hyggelig å kikke på når man jobber nattevakt=)
    Hilsen
    kathy_t84@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Fördelen med tävlingar är att man får nya läsare. Jag är en sådan ;) Du syr jättefina kläder (har bara hunnit med att kika på lite av vuxenkläderna än).

    Jag tar 3 lotter, länker på min blogg i högerspalten och så blir jag fast följare via google reader :)

    SvaraRadera
  14. Jag följer via blogkoll och länkar från bloggen och VILL VINNA VÄSKAN!! :D

    SvaraRadera
  15. Är en alldeles nytillkommen besökare som blev mycket sugen på den fina väskan. har nyligen startat en blogg tillsammans med en god vän där vi länkar till din tävling!

    SvaraRadera
  16. jag vinner gärna klänningen!

    1 lott tack!

    kawisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. jag gillar din stil så jag är gärna med och tävlar!
    3 lotter och hållna tummar

    SvaraRadera
  18. Kjolen er nydelig! Jeg vil gjerne være med på 1 lodd.

    SvaraRadera
  19. Å sån vacker och häftig klänning! Jag vill vinna! Jag hittade hit via Rino, lägger mig som fast läsare via Google direkt. Tar två lotter alltså.

    SvaraRadera
  20. Jag vill vinna en klänning! Två lott till mig! Jag blir följare av din fina blogg.

    SvaraRadera

Populära inlägg