2008/08/26

litet och blått

Åh, det har varit ngr hyteriska veckor här med examensarbetet som skulle in och jobbsökande så därför är en del av det jag bloggar om skapat redan i somras (gud va sorgligt att att man måste inse att sommaren är över). Denna lilla virkade börs rymmer sedlar och kanske så mycket annat. Jag hade med mig den till försäljningen på Möllevångsfestivalen i juli och en kille kom fram helt hysterisk till mig och frågade om jag sålde ngr plånböcker. Det gjorde jag inte så han tog denna väska i panik då han behövde ha nånstans att lägga sina pengar (ganska bråttom tydligen). Ja, såld blev den. Börsen/lilla väska är sytt med ett vitt innetyg och en dragkedja.

2 kommentarer:

  1. Hej, verkar som att vi varit på samma intervju... Kram//Lotta

    SvaraRadera
  2. :-) :-) :-) Och vilket kul sätt den blev såld på sen :-)

    SvaraRadera

Populära inlägg