2008/08/06

Semester

Om än en kort, men välförtjänt semester. Både jag och min sambo är studenter så vi är aldrig lediga, men nu tar vi ledigt. Det bär av till Uppsala imorn och reggaefestival. Det kommer grymt många bra artister. Hoppas vädret är med oss och att vi alla får det bra där uppe. Kalunji älskar när det mycket som händer, så en till festival passar henne perfekt. Ha det bra alla ni andra. Ja, om strömming inte ligger och krystar på sjukhuset som ligger precis vid festivalområdet, så ska vi försöka träffas. Annars önskar vi henne lycka till och att hon och hennes bebis mår bra. Kärlek N

4 kommentarer:

  1. Hej!!!!! Long time!!! Nu är jag tillbaka i bloggsfären och önskar dig en superfestival i Uppsala!!!! Själv skall jag tillbringa helgen på Way Out West! Vi "ses" snart igen" Kram!

    SvaraRadera
  2. Det var roligt att träffas på merkado, hoppas ni får en mysig festival!

    SvaraRadera
  3. Ottopippi: kul att ha dig tillbax. Jag har saknat att kolla in hos dig och läsa om allt roligt du gör.

    Solig: det är så kul att träffa personen bakom bloggen. Allt är ju ganska hemligt så fär i bloggosfären.

    Eliza: jag ska "ragga" åt dig också.

    SvaraRadera

Populära inlägg